әдістемелік кеңес жоспары 2017-2018 оқу жылы » "Средняя школа имени Х. Искандерова с дошкольным миницентром"
Алматы облысы білім басқармасының
Ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімінің
«И. Искандеров атындағы орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72778) 43-7-06
Есепші бөлімі:
+7(72774) 43-7-41
Нашар көрушілер
нұсқасы
18
февраль
2018

әдістемелік кеңес жоспары 2017-2018 оқу жылы


Әдістемелік кеңес тақырыбы : Көшбасшы оқушының білім сапасына әсeрі

Мақсаты : Көшбacшы оқушының білім сапасына әсері туралы пікірлерін айта отырып, прaктикaлық тaпcырмaлaр aрқылы түciнiктeрiн кeңeйту . Білім сапасын арттыру жолдарын табу.

Күтілетін нәтиже: Тoптaca жұмыc aтқaрa oтырып,көшбacшы оқушы eрeкшeлiктeрiн aйқындaй oтырып, қaжeттi жaғдaйдa тиiмдi пaйдaлaнуғa үйрeнeдi.
Күні: 05.01. 2018 жылы
№ Кезеңдері
Қолдана тын әдіс-тәсілдер
Уа қыты
Жүргізушінің іс-әрекеті
Қатысушы-лардың іс-әрекеті ресурстар Күтілетін
нәтиже
1 Ұйымда стыру. Ынтымақтастық атмосфера қалыптас
тыру. АКТ 3-5 ми
нут «Күшті ұлт болу үшін алдымен ішкі бірлік, ұйымшылдық пен татулық қажет.
Ал сондай ұлтты алға жетелейтін білімді,патриот, еңбекшіл, өз салт - дәстүрін,мәдениетін, тілін, дінін,ділін құрметтейтін азамат
нағыз көшбасшы
болуға лайық»
(Н. Ә. Назарбаев)
Ағылшын тілін меңгеру нәтижесі бойынша «Біз нені үйрендік?»
Топ бойынша мұғалімдердің жұмыс нәтижессімен танысу.
Бейнебаянда сіздер нeні бaйқaдыңыздaр? т. б. (Әр тoп өз oйын oртaғa caлaды) 1.Ағылшын тілін меңгеру нәтижесімен таныстырып өтеді.
«Көшбасшылық деген не?» Ицхак Идизестың бейнебаян көрсету
Бейнебаянда сіздер нeні бaйқaдыңыздaр? бейнебаян Білім деңгейімен таныстырады.
Мұғалімдер өз ойларымен бөліседі.
2 Мұғалімдерді топқа бөлу. Топ ережелерімен танысу 3минут Төрт топқа бөлеміз.Топ жетекшілерін анықтау:
І Топ жетекшісі Р.Акбарова
ІІ Топ жетекшісі Б.Саутова
ІІІ Топ жетекшісі С.Кейинова
ІҮ Топ жетекшісі Р.Зульярова
Төрт топқа бөлінеді

Топ жетекшілерін сайлайды.
А4 қағазы


Ынтымақтастық байланыс орнайды.

3 «Постермен жұмыс»












«Ойлан, бірік, бөліс»











5 мин












І топ
1.Көшбасшы оқушы қандай қасиеттерге ие болуы керек? Не үшін?
ІІ топ
1. Көшбасшы оқушы мұғалімге қаншалықты қажет және білім сапасын арттырудағы маңызы қандай?
ІІІ топ
1. Оқу - тәрбие үдерісін жақсарту мақсатында сіздің көшбасшы ретінде ұсынысыңыз?...
ІҮ топ
1. Оқу тәрбие үдерісін жақсартуда көшбасшы оқушыға өз тарапыңыздан қандай көмек , бағыт бағдар көрсетер едіңіз? Әр топ өз ойларын айтады












А 4 қағазы, стикер, маркер











Топ ережесін орындай отырып, жұмыс жасауға үйренеді











4 Сергіту сәті
«Аук цион»



Өз ара іс тәжірибе алмасу іс әрекет ұйымдастыру.




Топтағы мұғалімдер әр топ екі тиімді әдісті жазып, жіпке іледі.Ұсынған әдісті қолдану алгоритмімен таныстырып өтеді.




5 «Фишбоун» Білім сапасы не үшін төмен,оны жақсарту жолдары. Топ бойынша дайындалып,өз ойларын ортаға салады.
6 Қорытынды











«Аяқтал маған сөйлем» жаты ғуы.






Көшбасшы- ол…
Көшбасшы болу үшін…
Көшбасшы алдымен,…
Көшбасшы үшін тән қасиет…
Көшбасшы болып тумайды, ол қалыптасады, себебі…



Топ мүшелері сөйлемді аяқтап, өз ойларын айтады, қорытынды жасайды








А3, маркер, түрлі түсті стикерлер









Қорытынды






















І Топ
№ Мұғалім аты жөні белсенділігі Ой үшқырлығы сөйлеу мәнері Актуаль
дылығы нақтылығы
1. Р.Авакриев
2. Р.Салиева
3. А.Қожабай
4. Т.Нургалиева
5. З.Саттарова
6. Г.Тохтибакиева
7. Х.Шауденова
8. А.Дараев
9. Ш.Зординов
10. Г.Турсунова
11. О.Хитахунов
12. Р.Аршидинов
13. Г.Насаева
14. К.Кейинова
15. Р.Азнибакиев
16. Р.Авакриева
17 Р.Акбарова
18 М.Исмаилов
19 З.Имирова
Өзіңізді “3” баллдық жүйемен бағалаңыз
Жоғары--- Өзіңізді “3” баллдық жүйемен бағалаңыз
Жоғары – 3; орта – 2; төмен - 1 – 3; орта – 2; төмен - 1 Өзіңізді “3” баллдық жүйемен бағалаңыз


















ІІ Топ
№ Мұғалім аты жөні белсенділігі Ой үшқырлығы сөйлеу мәнері Актуаль
дылығы нақтылығы
1. М.Найзабеков
2. Р.Асипова
3. М.Матниязова
4. М.Турганова
5. А.Дараева
6. А.Махпирова
7. Б.Саутова
8. С.Акбарова
9. Н.Азнибакиев
10. Т.Курбанов
11. Г.Икрамжанова
12. А.Таипова
13. З.Матниязов
14. С.Розиева
15. Э.Асипова
16 Ришат Розахунов
17 А.Баратова
18 Д.Данахунова
19 Акбарова Т
Өзіңізді “3” баллдық жүйемен бағалаңыз
Жоғары Өзіңізді “3” баллдық жүйемен бағалаңыз
Жоғары – 3; орта – 2; төмен - 1 – 3; орта – 2; төмен - 1 Өзіңізді “3” баллдық жүйемен бағалаңыз
Жоғары – 3; орта – 2; төмен - 1

Жоғары – 3; орта – 2; төмен - 1










ІІІ Топ
№ Мұғалім аты жөні белсенділігі Ой үшқырлығы сөйлеу мәнері Актуаль
Дылығы нақтылығы
1. С.Айнединов
2. З.Махпирова
3. А.Кодекова
4. Г.Музапарова
5. Г.Заирова
6. Г.Заманова
7. С.Кейинова
8. Е.Музапаров
9. Р.Исраилова
10. Р.Махаметжанов
11. Б.Касимжанова
12. Г.Джаппарова
13. А.Асипова
14. Г.Ахмуллаева
15. И.Омаров
16 С.Насаева
17 А.Абдримова
18 Х.Баситов
19 Д.Аширова
Өзіңізді “3” баллдық жүйемен бағалаңыз
Жоғары Өзіңізді “3” баллдық жүйемен бағалаңыз
Жоғары – 3; орта – 2; төмен - 1 –















ІҮ Топ
№ Мұғалім аты жөні белсенділігі Ой үшқырлығы сөйлеу мәнері Актуаль
Дылығы нақтылығы
1. А.Абдуллаева
2. Р.Жұмабаева
3. А.Мушрапилова
4. А.Назарова
5. А.Турсунова
6. П.Бакиева
7. С.Сасыкова
8. З.Хакимова
9. И.Курбанова
10. А.Василов
11. М.Ильясова
12. С.Азнибакиева
13. Р.Аюпова
14. Л.Имирова
15. Г.Абдикалилова
16 Б.Кейинов
17 К.Тлеуханова
18 Д.Идрисова
19 Р.Зульярова
Өзіңізді “3” баллдық жүйемен бағалаңыз
Жоғары Өзіңізді “3” баллдық жүйемен бағалаңыз
Жоғары – 3; орта – 2; төмен - 1 –















1 топ Бірлескен топтық жұмыс дегенді қалай түсінесіз?
------------------------------------------------------------------------

2 топ Топтық жұмысты не үшін ұйымдастыру қажет?
------------------------------------------------------------------------
3- топ Топтарда жұмыс істеу үшін не қажет ?
---------------------------------------------------------------
4 топ Топтық жұмыстың маңызы неде?


«Т кестесі » көмегімен Топтық жұмыстың тиімділігі мен кедергілерін анықтаңыздар, саралап, кедергілерді қалай жою керек ? бір шешімге келіңіздер.

«Т кестесі » көмегімен Топтық жұмыстың тиімділігі мен кедергілерін анықтаңыздар, саралап, кедергілерді қалай жою керек ? бір шешімге келіңіздер.

«Т кестесі » көмегімен Топтық жұмыстың тиімділігі мен кедергілерін анықтаңыздар, саралап, кедергілерді қалай жою керек ? бір шешімге келіңіздер.

«Т кестесі » көмегімен Топтық жұмыстың тиімділігі мен кедергілерін анықтаңыздар, саралап, кедергілерді қалай жою керек ? бір шешімге келіңіздер.





Похожие публикации:

18 февраль 2018 мет совет
21 ноябрь 2017 мектеп тарихы