тәрбие саласы бойынша жылдық жоспар » "Средняя школа имени Х. Искандерова с дошкольным миницентром"
Алматы облысы білім басқармасының
Ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімінің
«И. Искандеров атындағы орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72778) 43-7-06
Есепші бөлімі:
+7(72774) 43-7-41
Нашар көрушілер
нұсқасы
01
сентябрь
2022

тәрбие саласы бойынша жылдық жоспар

Тәрбие  жүйесінде   басшылыққа  алынатын  құжаттар


  1. Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері (Қазақстан   Республикасы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 

 2019 жыл 15 сәуірдегі № 145   бұйрығын.2019-2024жылдарғаарналған «Руханижаңғыру» бағдарламасын жүзеге асыру аясындағы   тәрбиенің Тұжырымдамалық негіздері.

2.  «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» бағдарламасы

Қазақстан   Республикасының  заңдары

1.Қазақстан  Республикасының  Конституциясы (1995ж)

2.Қазақстан  Республикасының   «Білім   туралы»  заңы  (2007ж 27.07)№319 Заңы

3.Қазақстан  Республикасының  «Дене  шынықтыру   және  спорт»  жайлы   заңы (02.12.1999ж)

4. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020 – 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы;

 5..Қазақстан   Республикасының  «Бала   құқығы   туралы»   заңы  (2018ж)

7.Қазақстан  Республикасының  Қылмыстық   кодексі (10 - бап)

8.Қазақстан  Республикасының  «Тіл   туралы  заңы» (1997ж)

9.Қазақстан  Республикасының  Азаматтық   кодексі  (925,926,927,1124 - баптар)

10.Қазақстан  Республикасының  Еңбекпен   түзету  кодексі (96 - бап)

11.Қазақстан  Республикасының  «Еңбек   туралы»  (172,177  -   баптар)

12.Қазақстан  Республикасының  Әкімшілік   құқық  бұзушылық  жайлы   кодексі (12,154 -  баптар)

13.Қазақстан  Республикасының  «Мемлекеттік   жастар  саясаты»  туралы 

14.Қазақстан  Республикасының  азаматтардың   денсаулығын  қорғау  туралы(1998)

15.Қазақстан  Республикасының  «Кәмелекетке   толмағандар  арасындағы  құқық   бұзушылықтардың       

     профилактикасы  мен   балалардың  қадағалаусыз  және   панасыз  қалуының  алдын   алу  туралы»   заңы (2004)

16. Қазақстан Республикасы «Діни  сенім  бостандығы   және діни  бірлестіктер»  заңы   (2002)

17. Қазақстан Республикасының «Темекі тартуды алдын-алу және шектеу туралы» заңы (2002 ж.10 шілде)

18.АҚТБ/ЖҚТБ – ның  алдын   алу  жайлы  декларация (2001ж) 

19. Балалар мен жасөспірімдердің суицидтік мінез-құлықтарының алдын алу бойынша 2019 жылға дейінгі жол картасы;

20. Қазақстан Республикасының 04.12.2009 жылғы “Тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасы туралы” заңы;

21. “Бала еңбегін қанауға қарсы 12 күн” Ұлттық ақпараттық науқаны;                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

22. “Қауіпсіз мектеп” республикалық акциясы

23. Қазақстан Республикасының 04.07.2013 жылғы № 127 “Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне адам саудасына қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» заңы.

24. «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 26 желтоқсандағы№518-ІҮ Кодексі

25. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020 – 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы;

26. «Орта білім беру ұйымдарындағы сынып жетекшілігі туралы ережені бекіту туралы» (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 12 қаңтардағы № 18 бұйрығы)

26. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2022 жылғы 20 наурыздағы №148 қаулысымен бекітілген Балалар жылын өткізу жөніндегі іс-шаралар жоспарын негізге алу 

Тәрбие жұмысының басым бағыттары

Бірінші бағыт –Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие 

Мақсаты: балалар мен жастардың патриоттық сана-сезімі мен өзіндік сана-сезімін қалыптастыру, Қазақстан Республикасының Конституциясына, мемлекеттік рәміздерге құрметпен қарауды тәрбиелеу, құқықтық мәдениетті қалыптастыру, олардың құқықтары мен міндеттеріне саналы көзқарас.

Екінші бағыт – Рухани-адамгершілік тәрбие 

Мақсаты: жеке тұлғаның рухани-адамгершілік және этикалық принциптерін, оның адамгершілік қасиеттері мен көзқарастарын қайта құру туралы қазақстандық қоғам өмірінің жалпыадамзаттық құндылықтарына, нормалары мен дәстүрлеріне сәйкес келетін "Рухани жағырудың" құндылық негіздері туралы терең түсінік қалыптастыру; "Өзін-өзі тану" негізінде рухани-адамгершілік тәрбие беру.

Үшінші бағыт –  Ұлттық тәрбие 

Мақсаты: Жеке тұлғаны жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға, мемлекеттік тілге, Қазақстан халқының мәдениетіне құрмет көрсетуге бағыттау. 

Төртінші бағыт – Отбасы тәрбиесі 

Мақсаты: неке және отбасы мүшелерін құрметтеу құндылықтарын тәрбиелеу; отбасылық культ; толыққанды отбасын құру үшін денсаулық құндылықтары; отбасы мен достарына деген адалдық; отбасылық дәстүрлер; жәдігерлер мен әдет-ғұрыптарды құрметтеу; ана болудың қасиеттілігі; сезім құндылықтары - сүйіспеншілік, адалдық, достық, ата-аналарды тәрбиелеу, олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігі мен балаларды тәрбиелеу жауапкершілігін арттыру.

Бесінші бағыт – Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие 

Мақсаты: кәсіби өзін-өзі анықтауға саналы қатынасты қалыптастыру, жеке тұлғаның экономикалық ойлауы мен экологиялық мәдениетін дамыту, қайталанбас құндылық ретінде табиғатты сүю; кіші Отан ретінде туған табиғатқа деген сүйіспеншілік.

Алтыншы бағыт - Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі 

Мақсаты: әр адамның интеллектуалдық мүмкіндіктерін, көшбасшылық қасиеттері мен дарындылығын, сондай-ақ ақпараттық мәдениетті, соның ішінде балалардың кибер мәдениеті мен кибер гигиенасын дамытуды қамтамасыз ететін мотивациялық кеңістікті қалыптастыру.

Жетінші бағыт - Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие 

Мақсаты: Жалпы мәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, жеке тұлғаның өнер мен шынайылыққа эстетикалық объектілерді қабылдауға, меңгеруге, бағалауға дайындығын дамыту, оның ішінде "Ұшқыр ой алаңы" мектеп оқушыларының дебаттық қозғалысы" жалпыұлттық мәдени-білім беру жобасын іске асыру арқылы білім беру ұйымдарында полимәдени орта құру, эстетикалық талғам мен сезімнің эстетикалық санасын, халықтардың ұлттық мәдениеттері құндылықтарына көркемдік-эстетикалық сезімталдықты қалыптастыру.

Сегізінші бағыт - Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты 

Мақсаты:  салауатты өмір салтының, дене шынықтыру мен спорттың, дене шынықтырудың құндылығын, өз денсаулығына жауапкершілікпен қарау құндылығын қалыптастыру.

2022-2023 оқу жылында атаулы күндер 

Ахмет Байтұрсынұлының 150 жылдығы.

Роза Бағланованың 100 жылдығы.

 Қазыбек бидің 355 жылдығы.

 Мұхтар Әуезовтің 125 жылдығы

 Дінмұхамед Қонаевтың 110 жылдығы.

Мұхтар Әвезовтың 125 жылдығы 

 Қазақстанның Мемлекеттік рәміздерінің 30 жылдығы 

ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ ЦИКЛОГРАММАСЫ 

Мерзімі

Атқарылатын іс-шаралар



Қыркүйек айы

Мектепке жол акциясы 

1-қыркүйек Білім күні

Тіл мерекесі,айлығы , Мухтар Әвезовтың 125 жылдығына орай онкүндік 

Қауіпсіз мектеп айлығы 

Меретойлық күнтізбелік күндер бойынша жұмыс ай сайын 

Денсаулық фестивалі-2022

Ахмет Байтұрсынұлының  150 жылдығына орай апталық  


Қазан айы

Ұстаздар күні

Қарттар күні

Мерекелі берекелі Алтын күз онкүндік 

Құқық апталығы,  айлық)

«Адал ұрпақ» еріктілер клубы

Әзілхан Нұршайықовтың 100 жылдығына орай апталық


Қазақстанның Мемлекеттік рәміздерінің 30 жылдығына  апталық  



Қараша айы

1 желтоқсан –Тұңғыш Президент күні апталық (он күндік)

Тәуелсіздік күні  

«Зорлық зомбылықсыз балалық шақ» апталық 

Мәншүк Маметованың 100 жылдығына орай апталық 


Желтоқсан айы

16 желтоқсан -  Тәуелсіздік күні

«Жас Ұлан» ұйымына қабылдау

Жаңа жыл мерекесі

ЖҚТБ және нашақорлыққа қарсы күрес күніне орай апталық 

Қаңтар айы

Қамқорлық     акциясы

«Отбасы бақыт мекені» апталық 

Роза Бағланованың 100 жылдығына, Динмұхамед Қонаевтың 110 жылдығына іс шара


Ақпан айы

15 ақпан – Ауғанстаннан жауынгерлерді шығарған күн

Қауіпсіз интернет, булинг.кибербулинг     апталығы 

Мен үшін өмір қымбат апталығы ,Зорлық зомблықсыз балалық шақ апталығы 



Наурыз айы

1 наурыз –Алғыс айту күні

8 наурыз- Халықаралық аналар мерекесі

22 наурыз-Наурыз мерекесі




Сәуір айы

18-сәуір – Ескерткіштерге тағзым 

Парктер шеруі-2023 

Патриот айлығы  , Сұлтан Бейбарыстың 800 жылдығы 

И.Искандеровтың тұғанына 117 жыл орай айлық 



Мамыр айы

1 мамыр – Халықаралық бірлік мерекесі

«Жас ұлан» ұйымына қабылдау

7 МАМЫР Қарулы күштер күні 

9 мамыр – Жеңіс күні

Соңғы қоңырау салтанатты мерекесі

15 мамыр - «Отбасы күні»


Маусым айы

1 маусым – Халықаралық балаларды қорғау күні

Жазғы сауықтыру  лагері

4 маусым – ҚР рәміздер күні

Жылдық есеп беру


Тамыз айы

Тамыз кеңесі

30 тамыз – ҚР Конституция күні

Тәрбие жұмысын  жоспарлау


Тәрбиенің мақсаты мен міндеттері

Мақсаты: Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде жан-жақты және үйлесімді дамыған тұлға тәрбиелеу.

Міндеттері:

1. Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азамат және патриот қалыптасуына;

тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыруға; балалар мен жастардың құқықтық санасының өсуіне, оның балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық-зомбылық көріністеріне қарсы тұруға дайын болуына ықпал ету.

2. Тұлғаның рухани-адамгершілік және этикалық принциптерін, оның

қазақстандық қоғам өмірінің нормалары және дәстүрлерімен келісілген моральдық қасиеттері мен мақсаттарын қалыптастыруға ықпал ету.

3. Тұлғаның жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға бағдарлануына, ана тілі мен қазақ халқының, Қазақстан Республикасында тұратын этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуіне ықпал ету.

4. Бала тұлғасын қалыптастыруда ата-аналардың ағарту жұмысын,психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін күшейтуге, бала тәрбиесі үшін олардың жауапкершілігін арттыруға ықпал ету.

5. Тұлғаның еңбек дағдыларын, экономикалық ойлауы мен кәсібиқалыптасуына және өзін-өзі жүзеге асыруына саналы қарым-қатынасын қалыптастыру, экологиялық мәдениетін дамыту.

6. Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндіктерін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңістік қалыптастыру, оның ақпараттық мәдениетін қалыптастыруына ықпал ету. 

7. Білім беру ұйымдарында көпмәдениетті орта құруға ықпал ету, жалпымәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның өнерде және болмыста эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін дамыту.

8. Салауатты өмір салты дағдыларын тиімді меңгеру, дене дамуы мен психологиялық денсаулықты сақтау, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтау біліктілігін ойдағыдай қалыптастыру үшін кеңістік орнату.

Тәрбие саласы бойынша  тамыз айында атқарылатын жұмыс жоспары

Іс – шаралар

Өткізілу түрі

Мерзімі

Жауапты

Ұйымдастыру жұмыстары

1

2022– 2023 оқу жылына арналған тәрбие жоспарын талдау және бекіту, жаңа Тұжырымдаманы талдау, 2019-2024 жылдарға арналған «Рухани жаңғыру»  БАҒДАРЛАМАСЫН ІСКЕ АСЫРУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ ТӘРБИЕНІҢ ТҰЖЫРЫМДАМАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІН талдау

Жоспары 

Тамыз 

МӘ (Мектеп әкімшілігі)

2

2022 – 2023 оқу жылына арналған сынып жетекшілерінің әдістемелік бірлестігінің жұмыс жоспарын  қарау, талдау.

жиналыс

Тамыз 

СЖӘБ (сынып жетекшісі әдістемелік бірлестігі)

3

 2022 – 2023 оқу жылына арналған Құқықтық кеңесінің жылдық жоспарын құру.

ҚК отырысы

Тамыз 

МӘ, ТІЖО (тәрбие ісі жөніндегі орынбасар) ӘП (әлеуметтік педагог) СЖ (сынып жетекшісі)

2022 – 2023 оқу жылына арналған мектепішілік, сыныптық, ата – аналар кеңесінің жұмыс жоспарын құру

Жоспар

Тамыз 

МӘ, ТІЖО, ӘП, СЖ, ПҰ (педагог –ұйымдастырушы)

5

2022 – 2023 оқу жылындағы Өзін – өзі басқару ұйымдарының («Жас Ұлан», «Жас Қыран»), т.б. жылдық жоспарын құру.

 Жоспар 

Тамыз 

Педагог 

 ұйымдастырушы 


2022 – 2023 оқу жылына сынып жетекшілерді бекіту

Бекіту

Тамыз 

МӘ


7

2022-2023 оқу жылында аналар мектебінің жұмыс жоспарын құру 

бекіту

Тамыз 

ТІЖО

8

2022-2023 оқу жылына мектепішілік бақылау жоспарын құру 

бекіту

Тамыз қыркүйек

ТІЖО 


Қыркүйек

 Негізгі жұмыс бағыттары 

Іс шаралар  

Жауаптылар

Орындалу 

мерзімі


Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие 


1.  «Мектепке жол»  акциясы    айлығы (жоспар бойынша)


 Әкімшілігі

 Е Музапаров

Р.Асипова

У Молотов


Тамыз қыркүйек 


1 қырқүйек – «Білімге ұмтылу,еңбексүйгіштік және патриотизм» алғашқы қоңырауға арналған  салтанатты жиынын өткізу  

2-11-сыныптарда «Білімге ұмтылу,еңбексүйгіштік және патриотизм» тақырыбында сынып сағаттарды  қыркүйек білім күніне орай  ашық сынып сағаттарды ұйымдастыру


Мектеп әкімшілігі 

1-11-сынып жетекшілері 

Сынып жетекшілер

01.09. 22

 1. «Оқушы ережесі» туралы сыныптарда түсінік, таныстыру ,сынып сағаттарды ұйымдастыру 

Р.Асипова 

Сынып жетекшілер

 09.09.22

 Мемлекеттік рәміздердің 30 жылдығына орай   сынып сағаттарды өткізу 

Е Музапаров 

 сынып жетекшілер

3аптасы 

қыркүйек

Оқушы ережелері , жолда жүру ережесі» сынып сағаттары, түсінік жұмыстары  «Қауіпсіз мектеп» айлығын өткізу 

ТІЖО,Психолог 

Сынып жетекшілер 

қыркүйек

Рухани-адамгершілік

 тәрбие 

 Мектептің әлеуметтік төлқұжатын жасау 

У.Молотов  сынып 

Жетекшілер

01-10.09

Оқуға құштар мектеп»жобасы бойынша жұмыс атқару 

Р.Салиева 

Кітапханашылар

 Жыл бойы 

Қарттар күніне орай сынып сағат,апталық 

Р.Асипова 

Р.Салиева 

26.09-01.10.2022

Ұлттық  тәрбие

1.Тілдер мерекесіне арналған .«Тіл мәртебесі-ел мәртебесі» тақырыбында айлық 


Е Музапаров

Мирас, Филолог Ұлағат пән бірлестіктері

Сынып жетекшілер

01-30.09.2022 

Мухтар Әвезовтың 125 жылдығына орай онкүндік 

Е Музапаров

С Айнидинов

Р Салиева

Р.Асипова 

Кітапханашылар 

Тіл пәр бірлестіктер

07-16.09.2022

Ахмет Байтұрсыновтың 150 жылдығына орай апталық 

Р.Асипова

Р Салиева 

Кітапханашылар 

Тіл пәр бірлестіктер

19-23.09.2022

Отбасылық  

тәрбие 

Кесте бойынша сыныптың ата-аналарымен жиналыстар 


сынып жетекшілер


05-15.09

Еңбек,

экономикалық және экологиялық тәрбие 

1.Құқық бұзушылықтың алдын алуда түнгі рейд кезекшілігін ұйымдастыру   


8-11-сынып жетекшілер

ТІЖО

қыркүйек

Көпмәдениетті және

көркем-эстетикалық тәрбие  

 2. Тілдер мерекесіне арналған суреттер байқауы.  

Тілдер пәні мұғалімдері

Е Музапаров

қыркүйек

Қыз  және ұл балалармен жиналыстар өткізу, жауаптыларды бекіту, сыныптың қыз балаларынан жеке топтар ашу.

Р.Асипова

Психолог 

Д Айниди нова

5-10.09

Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі 


Тілдер мерекесіне  кітаптар көрмесі. 

Кітапханашылар

Қыркүйек

Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты 

 

Денсаулық фестивалін ұйымдастыру 

24.09.2022 


Е Музапаров

Р.Асипова

Р Салиева

Тетик пән бірлестігі 

Сынып жетекшілер






Қазан

 Негізгі жұмыс бағыттары 

Іс шаралар     

Жауаптылар

Орындау мерзімі 


Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық

тәрбие 



 20-қазан 20 қараша дүниежүзілік балаларды қорғау күніне орай «Бала құқығы-адам құқығы» айлық өткізу


Р.Асипова. Е.Музапаров 

1-11-сынып жетекшілер

 20.10.-20.11.2022



Құқықтық кеңес отырысы 

Е Музапаров

 4 аптасы 


Рухани-адамгершлік  

тәрбие 



Ұстаздар мерекесіне арналған «Ұстаз аты биік, әлі мәңгілік » тақырыбында апталық ұйымдастыру ,ашық сынып сағаттарды ұйымдастыру. 

Р.Салиева,

Р Асипова  

 Сынып жетекшілер

03-07.10.2022



Ұлттық  

тәрбие 


 «Еңбекпен жеткен  мұратқа 1 қазан қарттар күні» тақырыбында  сынып сағаттарды ұйымдастыру 

ТІЖО

Р Салиева

26.09.-01.10.2022 


Әзілхан  Нұршайықовтың 100 жылдығына орай апталық 

Е Музапаров

Кітапханашылар

Ұлағат пән бірлестігі 

24-28.10.2022


Отбасылық  

тәрбие 

1-4-сынып ата аналардың сабаққа қатысу айлығын ұйымдастыру  


Р.Асипова 

01-30.10.2022.


Жалпы ата-аналар жиналысы 

1-тоқсан нәтижесі бойынша  сыныптар бойынша ата-аналар жиналысы ұйымдастыру 

Е Музапаров 

Р.Асипова

31.10.-06.11.2022


Еңбек, экономика

лық және экологиялық тәрбие 

Қарттарға көмек көрсету (Мектеп жанынан еріктілер тобының жұмысы) 

Р.Салиева 

өзін-өзі басқару ұйымы

26.09.-01.10.2022


«Мерекелі,берекелі алтын күз» тақырыбында онкүндік ұйымдастыру 

Р.Салиева Р.Асипова 

10-20.10.2022ж



Көпмәдениетті

және

көркем-эстетикалық тәрбие 

 Мектеп оқушылар ережесі,мектеп формасы туралы     ата-аналар комитетерімен отырыс ұйымдастыру

Р.Асипова 

Сынып жетекшілер 

қазан 


Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты 

«Зиянды әдеттерден аулақ бол!»нашақорлықтың, алкоголизмнің, темекі шегудің алдын алу және салауатты өмір салты негіздері бойынша  видео-тренингтер ұйымдастыру, сынып сағаттар ұйымдастыру .     8-11-сынып 

қазан 

Е Музапаров

У.Молотов 

Психологтар 

Дефектолог 



Қараша 

Негізгі жұмыс бағыттары

Іс шаралар 

жуаптылар

Орындау мерзімі 


Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық

тәрбие 


Жыныстық тиіспеушілікке байланысты 5-11 сыныптың қыз балаларымен ағарту жұмыстары әр сынып қыздарымен жеке сухбаттасу, психологиялық қолдау) 

Р.Асипова

Психологтар 

қараша


  1. «Менің Тұңғыш Президентім» апталығын ұйымдастыру 


Е Музапаров

Р Асипова

Р.Салиева

Сынып жетекшілер

21-30.11.2022


Құқықтық кеңес отырысы 

Е Музапаров 


2 аптасы 


Рухани-адамгершілік  тәрбие 


«Зорлық зомбылықсыз балалық шақ» тақырыбында апталық ұйымдастыру  

Р.Асипова

Психолог

Әлеуметтік педагог

Дефектолог 

07-12.11.2022


Ұлттық  тәрбие 


Мәншүк Маметованың 100 жылдығына орай апталық 

Е Музапаров

С Айнидинов 

Сынып жетекшілер


14-18.11.2022


Отбасылық  тәрбие 

5-7-сынып ата-аналардың сабаққа қатысу айлығы 

Р.Асипова 

Е Музапаров 

Сынып жетекшілер 


07-30.11.2022



Еңбек,

экономикалық және экологиялық тәрбие 

 «Еңбек түбі береке»     сынып сағаттарды ұйымдастыру.  

ТІЖО

Сынып жетекшілер

 3 апта қараша


Көпмәдениетті және

көркем-эстетикалық тәрбие 



1. «Кибермәдениет мен кибергигиена қауіпсіз интернет» оқушылармен сұхбат,сынып сағаттарды ұйымдастыру

Р.Асипова 

Психологтар  

Сынып жетекшілер

 қараша



Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі 


 «Ақпараттық қауіпсіздік» келеңсіз сайттар туралы  5-11-сыныптар арасында   түсіндірме жұмыстарын жүргізу,оқушылардың әлеуметтік желілерін тексеру 

5-11 сынып жетекшілері

ТІЖО Психологтар

қараша 



Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты 


ЖҚТБ және нашақорлыққа қарсы күрес күніне орай апталық ұйымдастыру 

ТІЖО

Әлеуметтік педагог

сынып жетекшілері 

 14-24.11.2022


  

Желтоқсан  

Негізгі жұмыс  бағыттары

Іс-шаралар

Жауаптылар

Уақыты

Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық

тәрбие 


1.«Қазақстан Республикасының Тәуелсіздігіне-31 жыл »  апталық мерекелік іс-шара 

. ТІЖО

Р.Салиева

Сынып жетекшілер 

05-15.12.2022

 Жас Ұлан, Жас Қыран қатарына қабылдау салтанатты іс-шара 

Р.Салиева

08-15.12.

Сабаққа кешігіп келетін, сабақ көп тастайтын оқушылармен жұмыс оқушылармен жұмыс

Құқықтық кеңес отырысы 

Е Музапаров


Сынып жетекшілер 

Жыл бойы 


3 аптасы 

Рухани-адамгершілік  

тәрбие 


Талғат Бегилдиновтың 100 жылдығына орай апталық 

Е Музапаров

С Айнидинов

19-23.12.2022

Ұлттық  тәрбие 


«Менің Отаным Қазақстан » мәнерлеп оқу сайысы 2-4 сынып: 5-7 сынып арасында 

ТІЖО

Р.Салиева

Сынып жетекшілер 

Желтоқсан

 1 апта 

Отбасылық  

тәрбие  

8-11-сынып ата-аналарының сабаққа қатысу     айлығын ұйымдастыру 

ТІЖО

Желтоқсан 

Қысқы демалысқа байланысты ата-аналармен     жиналыс ұйымдастыру,қауіпсіздік шаралары, қолхаттар


ТІЖО

Сынып жетекшілер 

3-8.01.2022ж

1-11-сынып ата-аналар комитерімен     семинар тренинг ,отырыс ұйымдастыру 

ТІЖО 

Психолог 

4 апта 

Еңбек,

экономикалық және экологиялық тәрбие 

   Экологиялық проблемалар тақырыбында пікірсайыс ұйымдастыру

Р.Салиева

Р Асипова

8-9-сынып оқушылары 

2 аптасы 

Көпмәдениетті және

көркем-эстетикалық тәрбие 

Жаңа-жыл мерекесі 1-4, 5-8, 9-10 сыныптар

Р.Салиева

Р Асипова

Е Музапаров 

Музыка пән мұғалімдері 


25-30.12.2022

Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі 

«Кемелет жасына толмағандар арасында келеңсіз жағдайлардың алдын алу» бойынша 7-11-сынып ата-аналары,оқушыларымен жиналыс ұйымдастыру ,ата- аналар комитеттерінің отырысы 


Р.Асипова

Е Музапаров

Д Айнидинова

3 апта 

Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты 

Жарылғыш перотехникалық заттардың зияны туралы видеороликтер дайындау, оқушыларға ағарту жұмыстарын жүргізу 

 Мектеп лигасы бойынша волейболдан сайыс ұйымдастыру 


ТІЖО

19-27.12.2022


Қаңтар 

Негізгі жұмыс бағыттары

Іс шаралар

Жауаптылар

Орындау мерзімі


Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық

тәрбие 

 «Жасөспірімдер арасындағы құқықбұзышылықтың алдын алу» Сынып жетекшілермен семинар ұйымдастыру 

ТІЖО 

Психологтар

1 аптасында


Қыздар ,ұлдар арасында жалпы жиналыс өткізу 

Құқықтық кеңес отырысы 

Р.Асипова 

Психологтар

Е Музапаров 

1 аптасында


Рухани-адамгершілік  

тәрбие 


«Қамқорлық» акциясы бойынша жұмыстар атқару

Қауіпті топ оқушылардың үйлеріне рейд жасау 


У Молотов

Р Асипова

қаңтар

Роза Бағланованың 100 жылдығына орай іс-шара

Р.Салиева

Р.Асипова 

Музыка пән мұғалімдері


06.01.2023

Ұлттық  тәрбие 


Рәміздер еліміз мақтанышы  тақырыбы бойынша 5-8-сынып оқушылары арасында сурет байқауы,ашық тәрбие сабақтар ұйымдастыру 



Е Музапаров 

5-8-сынып оқушылары


 Қаңтар

2 аптасы


Динмухамет Қонаевтың 110 жылдығына іс-шара 

ТІЖО

Р.Салиева 

13.01.2023

Отбасылық  тәрбие 


«Қамқор» акциясы барысында әлеуметтік жағдайы төмен оқушылардың ата-аналармен сұхбат өткізу,кездесу

У.Молотов

Р.Асипова

Ай барысында 

«Отбасы –бақыт мекені» тақырыбында апталық ұйымдастыру 


1-11-сынып жетекшілері

ТІЖО


 16-21.01.2023

1-4-сынып ата-аналарының сабаққа қатысу айлығын ұйымдастыру 

ТІЖО 

08-31.01.2023

Еңбек,

экономикалық және экологиялық тәрбие 

 «Табиғаттым тал бесігім»тақырыбында сыныптан сырт жұмыс   ұйымдастыру 

4-8-сынып жетекшілер

ТІЖО

1 аптасында

Көпмәдениетті және

көркем-эстетикалық тәрбие 

ЖЖЕ бойынша 1-5-сынып оқушылармен ашық сынып сағаттар ұйымдастыру

ТІЖО

3 аптасы 

Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі 

«Қауіпсіз интернет» апталығын өткізу



ТІЖО

Психологтар 

30.01-03.02.2023

Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты

Мектеп лигасы бойынша   Қыздар, ұлдар  арасында волейбол жарысын ұйымдастыру

8-11-сынып

Тетик пән бірлестігі

ТІЖО

4 апта


Ақпан 

Негізгі жұмыс  бағыттары

Іс шаралар

Жауаптылар

Орындалу мерзімі


Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық

тәрбие 

«Ауғанның қасиреті» кездесу,сынып сағаттар,апталық 

  1. «Семей ядролық полигонының жабылуына-32 жыл»  апталық 

Е Музапаров

С.Айнидинов

Кітапханашылар

Сынып жетекшілер

2апта

Құқықтық кеңестің отырысы

Құқық кеңесінің мүшелері

Е Музапаров 

3апта

Рухани-адамгершілік  

тәрбие 


Мен үшін өмір қымбат» тақырыбында апталық ұйымдастыру

Психолог

ТІЖО

06-11.02.2023


Ұлттық  тәрбие 


1 наурыз алғыс айту күніне орай апталық     өткізу

Р.Асипова

Р.Салиева

20-28.02.2023

Отбасылық  

тәрбие 

Зорлық зомбылықсыз балалық шақ» тақырыбында апталық  ұйымдастыру

Сынып жетекшілер

Психолог

ТІЖО

13-17.02.2023ж

5-7-сынып ата-аналардың сабаққа қатысу айлығын ұйымдастыру 

ТІЖО 

Ай барысында 

Еңбек,

экономикалық және экологиялық тәрбие 

«Мамандықты дұрыс таңдау керек» 9,11, сынып сынып семинар тренинг 

Сынып жетекшілер

Психолог

Р.Асипова 

Е Музапаров 


4 апта

Көпмәдениетті және

көркем-эстетикалық тәрбие 

«Қыз өссе елдің көркі» байқау ұйымдастыру 

Р Асипова

Р.Салиева 

Психолог

 3апта

Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі 

Келеңсіз сайттар,әлеуметтік желілер туралы және тексеру 

Бастауыш сынып бірлестігі 

2-4-сынып

2,3 апта

Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты 

Ұлттық ойындар бойынша мектеп лигасына сәйкес сайыстар ұйымдастыру 

5-8 сынып жетекшілері

Тетик бірлестігі

3 апта


Наурыз 

Негізгі жұмыс  Бағыттары

Іс шаралар

Орындау мерзімі

Жауаптылар

Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық

тәрбие 

Құқықбұзышылықтың алдын алу мақсатында қыздар,ұлдар жиналысын ұйымдастыру

Кешкі рейд ұйымдастыру

ТІЖО

1 аптасы 

наурыз

Рухани-адамгершілік  

тәрбие 


1 Наурыз Алғыс айту күніне орай мерекелік іс шара ұйымдастыру,апталық  

Р.Салиева

Р.Асипова

1.03.2023

8 наурыз аналар мерекесіне орай мерекелік іс шара ұйымдастыру,апталық 

Р.Салиева

Р.Асипова

01-07.03.2023

«Қош келдің Наурыз» мерекелік іс шара

ТІЖО

Р.Салиева

13-17.03.2023

Отбасылық  

тәрбие 

1-11-сынып ата аналар комитетерімен семинра тренинг ұйымдастыру 

Р.Асипова     Психолог 

Әлеуметтік педагог 


20.03.2023.


8-11-сынып ата-аналарының сабаққа қатысу айлығын ұйымдастыру

ТІЖО

Ай барысында 



Еңбек,

экономикалық және экологиялық тәрбие 

Таза аула сенбілік ұйымдастыру, көгалдандыру жұмыстары 

ТІЖО

Педұйымдастырушы 

4 апта


Көпмәдениетті және

көркем-эстетикалық тәрбие 

Көктемдегі демалыс кезіндегі  іс- шаралар жоспары бойынша жұмыс атқару

ТІЖО

4 апта

Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі 

Булинг,кибербулинг деген не? Одан қандай қорғану керек? Сұхбат 8-11-сынып  

Психолог

ТІЖО

3 апта

Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты 

 

«Денсаулық фестивалі-2023» ұйымдастыру 5-10-сыныптар 

Тетик пән бірлестігі

ТІЖО

4 апта

Сәуір

Негізгі жұмыс бағыттары

Іс шаралар

Жауаптылар

Орындау мерзімі

Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық

тәрбие 

Тіркеуге алынған «қиын» оқушылардың және «өгей     әкесімен,анасымен  тұратын » отбасылардың үйіне рейд жасау

ТІЖО

Сынып жетекшілер

 Ай барысында 

«Патриот » айлығын  өткізу

Қазибек би дің 355 жылдығына орай іс шара 

Е Музапаров 

С Айнидинов

Тарих пән бірлестігі 

05.04.-05.05.2023

Рухани-адамгершілік  

тәрбие 

1 мамыр Достық бірлік күніне орай іс шара ,апталық 

Р.Асипова

Р Салиева Е Музапаров 

17-22.04.2023

И Искандеровтың мүшаирасын ұйымдастыру , И.Искандеровтың туғанына 117 жылдығына орай айлық ұйымдастыру 

ТІЖО

Педұйымдастырушы

01-20.04.2023

Ұлттық  тәрбие 


Чернобль апаттына арнап  сыныптан сырт жұмыстар  ұйымдастыру 

Сұлтан Бейбарыстың 800 жылдығына орай іс шаралар 

ТІЖО

3 апта

Отбасылық  

тәрбие 

Жалпы ата аналар жиналысын өткізу


ТІЖО

2 апта



Еңбек,

экономикалық және экологиялық тәрбие 

сәуір – құстар күні

« Құс-елдің дәулеті» ашық тәрбие сағаты

  Сынып жетекшілер

1апта




Көпмәдениетті және

көркем-эстетикалық тәрбие 

Сабаққа кешігіп келетін, сабақ көп тастайтын оқушылармен жұмыс оқушылармен жұмыс 

ТІЖО

үнемі

Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі 

Интернетегі қауіпті ойындар,келеңсіз сайттар  ата аналар комиттерімен жиналыс өткізу

ТІЖО

Психолог

3 апта

Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты 

 

«Кене инфекциясы » медициналық түсіндірме жұмыстары

Медбикелер

Сынып жетекшілер

 2 апта

«Эстафеталық сайыс»3,4,5,6,7 -сынып оқушылары арасында,мектеп лигасы бойынша волейболдан жарыс 

  Тетик пән бірлестігі

ТІЖО

3апта

Мамыр 

Негізгі жұмыс бағыттары

Іс шаралар

Жауаптылар

Орындау мерзімі


Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық

тәрбие 

1 мамыр бірлік күніне орай іс шаралар ұйымдастыру 

ТІЖО

Р Салиева Сынып жетекшілер  

30.04.2023


9-мамыр жеңіс күніне орай мерекелік іс шара ұйымдастыру,апталық

ТІЖО

Сынып жетекшілер

Р Салиева

24.04-08.05.2023

Рухани-адамгершілік  

тәрбие 

Сыңғырла соңғы қоңыру ертеңгілік

Бастауышпен қоштасу ертеңгілік

4,11 сынып жетекшілері

ТІЖО Р Салиева

3 апта

Ұлттық  тәрбие 


7-мамыр қарулы күштер күніне орай іс шара 


ТІЖО

02-05.05.2023

Отбасылық  тәрбие 

Жалпы ата-аналар  жиналысы Жазғы демалысқа байланысты жиналыстар ұйымдастыру ,судағы қауіпсіздік ережелері түсіндірме жұмыстары 


15-мамыр Отбасы күніне орай сыныптар ара іс шара ұйымдастыру

ТІЖО




ТІЖО

Сынып жетекшілер

3 апта





14-15.05.2023

Еңбек,

экономикалық және экологиялық тәрбие 

Парктер шеруі-2023 өткізу

Экос пән бірлестігі

Р.Салиева

2 апта

Көпмәдениетті және

көркем-эстетикалық тәрбие 

Қыздардың жалпы жиналысын өткізу

Р Асипова

Психолог

3апта

Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі 

«Жас ұлан», «Жас қыран»бірыңғай балалармен мен жасөспірімдер ұйымының қатарына қабылдау

Р.Салиева

1апта

Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты 


Жаз кезіндегі судағы қауіпсіздік ережелері туралы 1-11 сынып оқушыларымен кесте бойынша сыныптар бойынша жиналыстар ұйымдастыру 

ТІЖО

3 апта